پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4857
-
الف
+

رفیعی: همکاری با «آی‌فیلم» تجربه خوبی بود

حسین رفیعی در خصوص مسابقه «نما به نما» و شبکه آی‌فیلم توضیح داده است.

حسین رفیعی در خصوص مسابقه «نما به نما» و شبکه آی‌فیلم توضیح داده است.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روزنامه بانی‌فیلم، حسین رفیعی در گفت‌وگو با این روزنامه در خصوص اجرای مسابقه «نما به نما» که چند وقتی است از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود، گفت:  شاید این اولین مسابقه ای است می‌بینیم که دکور جالبی دارد و مجری در آن متحرک است و پشت میز نایستاده و در صحنه حرکت می‌کند. در مجموع فضای خیلی خوبی است، البته دلیل خوب بودن یک مسابقه تنها مجری آن نیست، بلکه بخش‌های مختلفی مانند دکور، صدا و شرکت‌کننده‌ها نیز در کیفیت یک مسابقه تاثیرگذار هستند.

وی در ادامه افزود: سعی کردیم سؤالاتی را انتخاب کنیم که نه خیلی دم دستی باشند و نه و خیلی تخصصی ، طوری که شرکت‌کننده را به چالش بکشد. بینندگان مطمئن باشند که این سؤالات از فیلترهای مختلف عبور می‌کند و افراد مختلف بر آن‌ها نظارت دارند و اگر اشتباهی صورت بگیرد، تذکر لازم به برنامه ساز داده می شود تا اشتباهات اصلاح شود.

حسین رفیعی درباره شبکه آی‌فیلم گفت: شبکه «آی فیلم» نه تنها برای ایرانیان داخل کشور، بلکه برای تمام پارسی‌زبانان سراسر عالم شبکه ارزشمندی است و فراتر از سطح شبکه‌های داخلی و استانی است، جهانی است و اکنون مخاطبان زیادی پیگیر «آی‌فیلم» هستند و در رده شبکه‌های ماهواره‌ای قرار گرفته و طرفداران زیادی دارد. وقتی برای اجرای مسابقه به این شبکه آمدم تازه فهمیدم چه حجم زیادی بیننده دارد و سراسر ایران، این شبکه را می‌بینند . همکاری با «آی‌فیلم» تجربه خوبی بود و آمدن به این شبکه برایم خیلی دوست داشتنی بود و اگر مسابقه تمام شود دوست دارم باز هم برنامه‌ای در این شبکه داشته باشم.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر